سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ ثابت راسخ خبر داد

طعمه کردن کودک برای سرقت لوازم داخلی خودرو/ دستگیری زوج سارق در ونک

رئیس کلانتری ۱۴۵ ونک از دستگیری زوج سارق لوازم داخلی خودرو که کودک را برای سرقت طعمه می کردند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ رئیس کلانتری ۱۴۵ ونک اظهار کرد: ماموران انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده خیابان عطار بودند که یک زن و مرد را در حال سرقت لوازم داخلی یک خودروی سواری مشاهده کرده و برای دستگیری آنها اقدام کردند.

وی افزود: پس از گذشت چند دقیقه و تلاشی بی سرانجام از سوی سارقان، هر دو دستگیر و برای بازجویی به همراه خودروی سواریشان که یک کودک نیز داخل آن بود به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ راسخ بیان کرد: کودک مذکور با هماهنگی‌های انجام شده به یکی از نزدیکان متهمان سپرده شد و متهمان تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف و علت حضور کودک در خودرو را نیز رد گم کنی برای جلوگیری از برانگیخته شدن ظن پلیس بیان کردند.

رئیس کلانتری ۱۴۵ ونک در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از صندوق عقب و صندلی عقب خودروی متهمان پنج حلقه لاستیک و رینگ مسروقه کشف و متهمان در تحقیقات تکمیلی به ده‌ها فقره سرقت در محله‌های پونک، هاشمی، کارون، جردن و شریعتی اعتراف کردند.

لازم به ذکر است؛ در این خصوص پرونده تشکیل و برای بررسی بیشتر و احتمال سرقت مشابه و شناسایی مالباختگان در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

سارقان سابقه دار لوازم داخلی خودرو دستگیر شدند

برچسب ها: اخبار حوادث ، ناجا ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.