سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف کالای قاچاق 2 میلیاردی در زنجان

فرمانده انتظامی استان از توقیف محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از دو میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان با اعلام این خبر،گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا ماموران انتظامی شهرستان ایجرود و پلیس آگاهی استان در محور‌های مواصلاتی استان به دو دستگاه اتوبوس حامل بار مظنون شدند.

وی تصریح کرد: ماموران با متوقف کردن خودرو‌ها در بررسی‌های اولیه دریافتند، این خودرو حامل کالای قاچاق شامل انواع البسه و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق است.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران در ادامه تحقیقات با انتقال خودرو‌ها به مرکز در بازرسی از این خودرو‌ها موفق شدند، بیش از چهار هزار و ۵۰۰ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق، تعداد ۶ هزار لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق و بیش از ۱۰ سرویس لوازم آشپزخانه را کشف کنند.

سردار آزادی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده دو میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: کالا‌های کشف شده به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد واین فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ن
 

توقیف محموله کالای قاچاق در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.