سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مطرح کرد:

کشف استعدادهای ناب ورزشی در در روستاها

رسول منعم گفت: در میان روستاییان ظرفیت و استعداد‌های خوبی وجود دارد و توجه به ورزش روستاها می تواند به کشف استعدادهای ناب ورزشی منجر شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی هیات روستایی و بازی های بومی و محلی استان تصریح کرد: ورزش می‌تواند اتحاد و همدلی را در تمامی عرصه‌ها ایجاد کند و همه باید کمک کنند تا در توسعه ورزش از ایده‌های جدید بهره ببریم و بتوانیم جوانان را در همه رشته‌های ورزشی جذب کنیم.

وی با اشاره به نقش ورزش در سلامتی روح و روان و همچنن جسمی افراد جامعه بر ضرورت توجه به جایگاه ورزش روستایی تاکید کرد و افزود: در میان روستاییان ظرفیت و استعداد‌های خوبی وجود دارد و با حمایت و همراهی فرمانداران گام‌های موثری را در جهت شکوفایی این استعداد‌ها بر خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ورزش روستایی همدان چه در بعد کمی که همگانی کردن آن باشد و چه در بعد کیفی که پرورش ورزشکاران ملی و فراملی باشد عملکرد خوبی داشته است.

رسول منعم ادامه داد: برای توسعه ورزش‌های روستایی نیازمند ورود و حمایت دهیاران بوده و برنامه ریزی هیأت‌های شهرستانی برای برقراری تعامل مناسب بسیار حائز اهمیت است.

وی توجه به ورزش محلات و حضور دهیاران روستاها را باعث رونق بیشتر ورزش روستایی دانست که علاوه بر بروز استعداد های ورزشی می تواند در ایجاد نشاط و تحرک اجتماعی در محیط های روستایی موثر باشد.

انتهای پیام/د.ا

توجه به ورزش روستایی منجر به کشف استعدادهای ناب ورزشی در در روستاه می شود 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.