سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رنجبرزاده در نطق میان‌دستور:

قاچاق محصولات کشاورزی در زمان برداشت به پیکره تولید داخلی آسیب زده است

نماینده مردم اسدآباد گفت: واردات و قاچاق محصولات کشاورزی در زمان برداشت این محصولات آسیبی جدی به تولید داخلی کشور است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در نطق میان دستور اظهار کرد: پیروزی‌های بزرگ رزمندگان اسلام بر داعش، آمریکا و سرکردگان آنها را به ملت ایران و سردار سلیمانی تبریک می‌گویم.

وی افزود: ترامپ با این اقدام احمقانه خود ناخودآگاه به تسریع در نابودی اسرائیل مأموریت یافته است، همانطور که رئیس جمهور وقت آمریکا رسالت فراهم آوردن شرایط برای نابودی صدام و حزب بعث را داشت.

رنجبرزاده تصریح کرد: به نظر می‌رسد حافظه دولت آمریکا مختل شده و سیلی محکمی که از سوی دانشجویان انقلابی ایران در تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 خورده را فراموش کرده است.

نماینده مردم اسدآباد بیان کرد: این بار باید بداند که با انتقال سفارت جاسوسی خود به قلب اسلام آتش قهر مسلمانان را شعله‌ورتر و با اتحاد و انسجام آنها سیلی محکم‌تری خواهد خورد.

وی ادامه داد: آمریکا به واسطه این اقدام پایان عمر خود و فرزند ناخلفش را رقم زده است، دولت آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های پی در پی خود در منطقه اعم از جنگ‌های نیابتی در ایران، عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، یمن، قطر، بحرین و فلسطین و برای کم اهمیت جلوه‌دادن پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت نه از سر توانمندی بلکه از سر ضعف و ترس از ذلت در آینده دست به اقدامی انتحاری زده و پرچم مبارزه با اعتقادات مسلمانان را برافراشته است.

رنجبرزاده اذعان کرد: آخرین تیرکمان آمریکا این است که سرسپردگان خود را بیازماید که آیا با جبهه کفر همراهند و یا با مواضع مسلمین و این مسئله که آیا به مذهب معتقدند یا به هم‌پیمانی با رژیم صهیونیستی؟

نماینده مردم اسدآباد گفت: چنانچه پایبندی آنان به باورهای اسلامی باشد، لازم است تا تخت و تاج آنها فروریزد و چنانچه با رژیم صهیونیستی هم‌پیمان هستند، باید به تشدید دامنه اختلافات مذهبی پرداخته و با مسلمان‌کشی انبارهای سلاح خود را بر سر مسلمانان بریزند.

وی ادامه داد: اکنون حلقه محاصره اسرائیل تنگ‌تر شده و زنگ خطر علیه رژیم صهیونیستی به صدا درآمده است، سردمداران بی‌نظمی جهانی باید بدانند که با این حرکات ضد حقوق بشری که خارج از دایره منطق و حقوق بین‌المللی است، نتیجه‌ای جز اتحاد جهان اسلام و بیداری ملت‌های مسلمان نخواهد داشت.

رنجبرزاده اظهار کرد: مجموعه اتفاقات اخیر ما را مصمم می‌کند که تحقق وعده الهی برای نابودی غاصبان اشغالگر در سرزمین‌های فلسطین بسیار نزدیک شده است و مسلمانان باید یکصدا برای برچیده شدن رژیم اشغالگر صهیونیستی متحد شوند.

نماینده مردم اسدآباد بیان کرد: از مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود با هماهنگی دیگر قوا، اقدامی عملی و مستمر از خود نشان دهد تا تمامی مسیرهای قانونی و حقوقی در مجامع بین‌المللی به منظور رفع اشغالگری و تقویت جبهه مقاومت و اتحاد مسلمانان هموار ‌کند.

وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود تصریح کرد: آقای آخوندی آیا 50 کشته و صدها مجروح و معلول در سال جاری در راه‌های مواصلاتی اسدآباد کفایت نمی‌کند که معاون جنابعالی از خواب بیدار شده و به دستورات شما توجه کند؟

رنجبرزاده عنوان کرد: لازم است تا با فوریت هیئتی را به منظور بررسی نقاط حاصلخیر منطقه اسدآباد و احداث زیرگذر در این منطقه اعزام کنید. البته برای اجرای مسیر راه‌ها در این منطقه و توسعه راه‌آهن کریدور شمال به جنوب تشکر می‌کنم.

نماینده مردم اسدآباد افزود: مطالبات کشاورزان به مبلغ 6 میلیارد تومان که زمین‌های آنها مورد تملک قرار گرفته است پرداخت نشده است.

وی گفت: وزیر کشاورزی اکنون زمستان فرارسیده و هزاران تن چغندر قند کشاورزان اسدآباد در زیر برف مدفون است، چرا برای حل این مشکل تدبیری نمی‌اندیشید و چرا نباید سامانه‌ای متمرکز کشور برای الگوی کاشت و برداشت وجود داشته باشد.

رنجبرزاده ادامه داد: آیا این مسائل ضعف مدیریت نیست؟ چرا باید در زمان برداشتن محصولات کشاورزی واردات صورت گیرد؟ آیا به نظر شما این مسئله آسیب به تولید داخلی کشور نیست؟

نماینده مردم اسدآباد خاطرنشان کرد: تخمه کدو و آفتابگردان، چای، برنج و بسیاری از محصولات دیگر تحت تأثیر واردات نابهنگام و قاچاق فرصت‌طلبان قرار گرفته است و مهاجرت روستاییان به شهرها از دیگر مشکلات اساسی پیش روی کشور است، لذا لازم است با ارائه تسهیلات کم‌بهره به روستاها فرصتی فراهم شود که بتوانیم به اهدافمان دست یابیم.

وی گفت: از وزیر علوم می‌خواهم برای تسریع در راه‌اندازی آموزشکده فنی و حرفه‌ای دستوری عاجل صادر کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.