سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات طرح آمایش 12 اعلام شد

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی در اطلاعیه ای جزئیات طرح آمایش 12 را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی در اطلاعیه ای جزئیات طرح آمایش 12 را اعلام کرد.

بر این اساس، دارندگان كارت های هويت 10 و آمايش 11 می بايست با در دست داشتن مدارك خود و خانواده جهت نوبت دهي به دفاتر كفالت مراجعه نمايند.

همچنین دارندگان كارت های آمايش 10 و هويت 9 باید جهت تعيين تكليف و بررسی پرونده به اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجی خراسان رضوي مراجعه نمايند.

 اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی در این اطلاعیه افزوده است: دارندگان برگه هاي اصلاحات و تغييرات ضمن مراجعه به اداره كل اموراتباع و به روز رساني برگه هاي اصلاحات و تغييرات، باید  جهت نوبت دهی به دفاتر كفالت مراجعه نمايند.

لازم به ذکر است که كليه افرادی كه از زمان دريافت كارت هاي آمايش 11 تاكنون وقايع اربعه شامل ( ازدواج ،طلاق ،فوت و تولد) برايشان اتفاق افتاده و در پرونده ثبت نگرديده می بايست با مراجعه به دفاتر كفالت و دريافت برگه ارجاع جهت ثبت در سامانه به اداره كل امور اتباع مراجعه نمايند. 

عوارض شهرداري و ساير هزينه های مر تبط با طرح آمايش 12 همانند سال گذشته محاسبه و اخذ خواهد شد.

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی افزوده است که آخرين مهلت مراجعه اتباع خارجي به دفاتر كفالت جهت نوبت دهي و ثبت نام و دريافت كارت های آمايش 12 تا تاريخ 30/9/96 خواهد بود و بديهی است در صورت عدم مراجعه به موقع و پس از مهلت اعلام شده خدمات اداری به مراجعين ارائه نخواهد شد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.