سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ائتلاف فرانسوی - اسپانیایی به سود حریفان ایران

تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در دیدار شب گذشته تیر خلاص به سویا را توسط حریف ایران در جام جهانی به ثمر رساند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنکاران جوان در دیدار شب گذشته سویا و رئال مادرید در لالیگا تیم کهکشانی ها با درخشش رونالدو و حکیمی سویا را در هم کوبید تا زنگ خطر را برای ایران به صدا در آورد.

در روز های اخیر و پس از قرعه کشی جام جهانی فوتبال، تحلیل ها در مورد گروه ایران به حدی رسید که روی تک ستاره های تیم ها در این گروه بحث و بررسی صورت گرفت.

یکی از مواردی که ما را خوشحال کرده بود افول رونالدو در روز های اخیر بود که به لطف دریافت توپ طلای پنجم و بعد از آن دبل در بازی با سویا همه چیز به حالت عادی برگشت و انگار رونالدو در این بازی به 12 سال قبل برگشت، درست همان روزهایی که به ایران در جام جهانی 2006 گل زد.

اما زیدان فرانسوی به این هم قانع نبود و حکیمی مدافع جوان مراکش را به میدان آورد تا گل پنجم و تیر خلاص را به سویا بزند و خیال ما را هم راحت کند که تیم مراکش هم در کنار یک پرتغالی و خیل اسپانیایی ها با هدایت یک فرانسوی ائتلاف ناخواسته ای را شکل دادند تا تنها غریبه این گروه ما باشیم.

زیدان، اسپانیا، پرتغال و مراکش را آماده می کند تا در جام جهانی بدرخشند و رئال هم از انگیزه این روزهای بازیکنان این 3 کشور سهمش را بگیرد.

آقای زیدان دعا کنید این چاقوی تیز که شامل اسپانیا و پرتغال است دست خودتان را زخمی نکند و فرانسه از این بابت متضرر نشود.

انتهای پیام/

آمادگی حریفان ایران در جام جهانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.