سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرمشهر با دوگانگی مدیریتی روبرو است

نماینده خرمشهر در جلسه شورای اسلامی گفت: خرمشهر با دوگانگی مدیریتی روبرو است و آن را لمس می‌کند، این دوگانگی شهر را به نابودی می‌کشاند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛عبداله سامری نماینده خرمشهر در جلسه شورای اسلامی شامگاه گذشته در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان خرمشهر افزود: دوگانگی مدیریتی در خرمشهر قابل لمس است و جوانان نمی توانند کار و پیشه ای را راه اندازی کنند.

وی گفت: باید تکلیف آبادان و خرمشهر روشن شود. اگر خرمشهر، منطقه آزاد است باید زیر نظر منطقه آزاد اداره شود و اگر منطقه آزاد نیست باید نظرات مدیران کل در این شهر اجرایی شود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه از نارضایتی جوانان خرمشهری از وضعیت اشتغال در خرمشهر خبر داد و افزود: جوانان خرمشهر، نسبت به بیکاری و استخدام نیروهای بومی در صنایع مادر همچون فولاد معترض هستند و کارگروه اشتغال اگر چه در برخی شهرها جواب داده اما در مورد خرمشهر جواب نداده است.

وی با بیان اینکه برخی مسئولان استان، امکان فعالیت بخش خصوصی را گرفته اند، گفت: اشتغال در بخش کشاورزی نوعی از اشتغال است اما در خرمشهر نابودی زمین های کشاورزی غرب کارون و جلوگیری از فعالیت فعالان حوزه کشاورزی به خاطر زهاب نیشکر و پساب های آبزیان مشاهده می شود.

سامری همچنین از دریافت آب بهای سرسام آور به عنوان عامل نابودی صنایع شیلات و اعتراض جوانان فعال دراین حوزه یاد کرد و از نادیده گرفته شدن این اعتراضات مردمی در خرمشهر خبر داد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه می توان انتقاد را به بهترین فرصت تبدیل کرد، متذکر شد: اعتراضات موجود درخرمشهر را باید جدی در نظر گرفت چرا که این اعتراض ها اگر نادیده گرفته و جمع شوند بسیار خطرناک خواهند بود.

انتهای پیام/د

دوگانگی مدیریتی خرمشهر را به کام نابودی می کشاند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.