سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشف بیش از ۲۰۰ كيلوگرم حشیش‌ در جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از كشف 205 كيلوگرم حشیش در عمليات مشترك پليس مبارزه با مواد مخدر كهنوج و رودبارجنوب خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ‌شاهپور بهرامی‌، فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت:در راستای مبارزه با سوداگران و قاچاقچيان مواد مخدر، مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستانهای کهنوج و رودبارجنوب در يك هم افزايی اطلاعاتی از عبور يك محموله مواد مخدر آگاه شدند.


وی افزود: از اين رو ماموران انتظامی، اشراف اطلاعاتی خود را افزايش داده و دريافتند كه قاچاقچيان، موادمخدر را از استان های شرقی بارگيری و به جنوب كرمان انتقال و قصد دارند آن را به سمت استان های همجوار بارگيری كنند.


اين مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از شناسايی مسير تردد قاچاقچيان، با کنترل خودروهای عبوری در محور کهنوج-رودبارجنوب خودرو مورد نظر را که یک دستگاه پراید بود شناسایی و دستور توقف آن را صادر کردند.


وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور ايست ماموران قصد فرار داشت كه با سرعت عمل ماموران انتظامی خودرو توقیف و در بازرسي از آن 205 كيلوگرم حشیش كشف و یک نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.


بهرامی اظهار داشت: موادمخدر كشف شده به همراه متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائی شد.


انتهای پیام/س

 

 

 

كشف بیش از ۲۰۰ كيلوگرم حشیش‌

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.