سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۱۰۰ نفر از روستاییان ملادادی زابل

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: گروه جهادی این دانشگاه به ۱۰۰ نفر از مردم روستای ملا دادی زابل خدمات بهداشتی درمانی و فرهنگی رایگان ارائه داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حمیدر رضا بزی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل اظهار داشت: گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی زابل با همکاری بسیج دانشجویی این دانشگاه و با هدف ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، فرهنگی و عمرانی، اردوی ۲ روزه را از ۱۶ تا ۱۷ آذر در این روستا برگزار کرد.

یزی ادامه داد: در این اردوی جهادی ۱۸ نفراز دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی زابل شرکت داشتند که به ارائه خدمات بهداشتی درمانی، آموزشی، فرهنگی، هنری و عمرانی به مردم محروم منطقه پرداختند.

وی سنجش بینایی، پایش سلامت، ویزیت رایگان، توزیع بسته‌های بهداشتی و برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه قرآن، نقاشی و رقابت‌های فرهنگی را از جمله اقدامات مهم این گروه جهادی ذکر کرد.

 سیستان و بلوچستان با افزون بر ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار نفر جمعیت و ۱۹ شهرستان و ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می‌شود.

نیمروز به عنوان یکی از شهرستان‌های پنج گانه حوزه سیستان شامل (زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز) در ۲۱۰ کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

ارائه خدمات بهداشتی درمانی به روستاییان ملادادی زابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.