سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک 168میلیاردریالی خیرین برای ساخت مدرسه در ایلام

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: امسال 168 میلیارد ریال افراد خیر و نیکوکار برای ساخت مدرسه در این استان تعهد کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛محمدرضا حیدری سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام با اشاره به کمک کمک 168میلیاردریالی خیرین برای ساخت مدرسه در این استان  اعلام کرد: این میزان کمک بصورت نقدی و غیر نقدی از افراد خیر و نیکوکار داخل و خارج استان برای ساخت مدارس تعهد شده است.

وی ادامه داد: با این میزان کمک عملیات ساخت 22 فضای آموزشی با 46 کلاس درس و زیربنای پنج هزار و 840 متر مربع آغاز و در مناطق مختلف شهری و روستایی استان در حال انجام است.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام با بیان اینکه میزان کمک های مردمی در مدرسه سازی این استان امسال نسبت به پارسال 20 درصد افزایش یافته تاکید کرد: میزان کمک های مردمی در مدت مشابه پارسال 120 میلیارد ریال بوده است.

حیدری با بیان اینکه اکنون 175 مدرسه در این استان تخریبی و یا به مقاوم سازی نیاز دارند، گفت: از این تعداد 86 فضا تخریبی بوده و مقابل زلزله آسیب پذیرند و 89 فضا نیز به مقاوم سازی نیاز دارند.

وی از دیگر نیازهای آموزشی این استان را نیمه تمام بودن 9 فضای آموزشی در حاشیه مسکن مهر عنوان کرد که نیازمند تامین بودجه برای تکمیل شدن قرار دارند.

به گفته سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام تاکنون در مجموع 221 فضای آموزشی با مشارکت 512 میلیارد ریالی افراد خیر در استان احداث شده است.

انتهای پیام/اس

کمک خیرین مدرسه ساز در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.