سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:

از ضروریات اقتصاد مقاومتی، توان پیاده سازی ایده‌ها است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: توان پیاده سازی ایده‌ها از ضروریات اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمدرضا صفی‌خانی ظهر امروز در آیین افتتاحیه کارگاه‌های آموزشی منطقه جنوب غرب کشور سازمان بسیج مهندسین صنعتی، ایجاد تحرک اجتماعی را یکی از مهمترین رسالت‌های بسیج برشمرد و گفت: زیرساخت بسیج باید تحرک اجتماعی را در جامعه نهادینه کند.

وی به افزایش حضور مردم در فعالیت‌های اقتصادی اشاره کرد و افزود: در بحث توسعه‌یافتگی در سطح کلان اقتصادی باید به اهداف بلندمدت اقتصادی توجه شود.

وی آموزش و مهارت را مهمترین مسئله در خصوص توسعه یافتگی دانست و گفت: توسعه اقتصادی مهمترین زیرساخت توسعه یافتگی است، در کشورهای توسعه یافته آموزش و مهارت را قبل از تولد شروع می‌کنند، کمااینکه مهم‌ترین توسعه یافتگی توسعه انسانی است.

صفی‌خانی دستاوردهای علمی و توان پیاده سازی ایده‌ها را از مهم‌ترین ضروریات اقتصاد مقاومتی دانست و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف مقاومتی این بود که وظایف اقتصادی را که دولت‌ها در گذشته موفق به انجام آن نشده بودند در یک مدت زمان خاص انجام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با تاکید بر ایجاد یک جهش اقتصادی و صنعتی در لرستان اضافه کرد: بیش از ۱۲ سال است که نتوانسته‌ایم از ظرفیت پارسیلون به عنوان صنعت مادر در لرستان استفاده کنیم و علت این امر اجرایی نشدن درست اصل ۴۴ بود.

وی بهبود فضای کسب‌وکار را وظیفه دولت در اقتصاد است و عنوان کرد: منابع باید به سمت تولید ثروت هدایت شود و تولید ثروت ایجاد تغییرات در درآمد مردم را به همراه داشته باشد.

صفی خانی به تقویت قشر متوسط جامعه اشاره با بیان اینکه در سال گذشته قشر متوسط به سمت دهک‌های پایین جامعه حرکت کرده است، تصریح کرد: امروز تولید و صنعت باید با نگاه و علم روز همگام باشد.

انتهای پیام/د

توان پیاده سازی ایده‌ها از ضروریات اقتصاد مقاومتی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.