سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد:

ارائه تسهیلات با نرخ شش درصد در اختیار کارآفرینان روستایی

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد گفت: با توجه به ضرورت حفظ روستا‌ها یک وضعیت فوق‌العاده‌ای برای بحث سرمایه گزاری در روستا‌ها به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  یارمندمدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد گفت: با توجه به ضرورت حفظ روستا‌ها و کمک به تداوم فعالیت اقتصادی در آنها، اخیراً قانون حمایت از اشتغال و پایداری روستایی و عشایری ازسوی دولت به دستگاه‌های اجرایی نظیر میراث فرهنگی، صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی ابلاغ‌شده است که بر اساس این ابلاغیه کلیه افراد حقیقی و حقوقی غیردولتی و شرکت‌های تعاونی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در روستاها، اشتغال و کارآفرینی هستند، تسهیلاتی با نرخ شش درصد و بازپرداخت ۶ساله در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

یارمند افزود: با این قانون یک وضعیت فوق‌العاده‌ای برای بحث سرمایه گزاری در روستا‌ها از سوی افراد علاقه‌مند به وجود آمده است.

وی اضافه کرد: تمامی ساکنان روستاهاو شهر‌های زیر ده هزار نفر جمعیت مشمول دریافت این تسهیلات هستند.

وی، توجیه اقتصادی ازنظر مالی، فنی، کم آبخواه بودن، استفاده ازروش‌های نوین و تکنولوژی روز را از دیگر ویژگی‌های این طرح‌ها برای مشمول شدن دریافت تسهیلات دولتی در این طرح برشمرد.

انتهای پیام/ ی

سرمایه‌گذاری و اشتغال و کارآفرینی در روستاها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.