سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهداری، حمل ونقل جاده ای بروجرد؛

۳ اکیپ راهداری در محور‌های ارتباطی بروجرد مستقر شدند

رئیس راهداری، حمل ونقل وپایانه های مسافربری بروجرد از استقرار سه اکیپ راهداری درمحورهای ارتباطی وگردنه های هیراب، اشترینان و زالیان محدوده شهرستان بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهزاد بهاروند گفت: این اکیپ ها ازادوات و تجهیزات لازم وهمچنین 6 دستگاه ماشین نمک پاش برف روب، سه دستگاه گریدر، سه دستگاه لودر و سه دستگاه ماشین سبک برف روب برخوردار بوده و در محورهای ارتباطی بروجرد - اشترینان، بروجرد - اراک و بروجرد - خرم آباد برای فعالیت در مواقع لزوم مستقر می شوند.

وی با اشاره به اینکه اولویت بازگشایی هنگام ریزش برف و کولاک محورهای اصلی است، گفت: برای بازگشایی محورهای روستایی نیزقراردادی با بخش خصوصی برای تهیه 6 دستگاه لودر، تراکتوربزرگ و کوچک وگریدرمنعقد شده است.

رئیس راهداری، حمل ونقل وپایانه های مسافربری بروجرد افزود: 2 دستگاه از این تجهیزات درمحور روستاهای صعب العبور اشترینان و چهاردستگاه در محورهای بخش مرکزی مستقر خواهند شد.

بهاروند اضافه کرد: همچنین به منظورجلوگیری از لغزندگی جاده ها به هنگام ریزش برف 2هزارو 500 تن نمک وشن برای پوشش محورهای ارتباطی شهرستان تهیه شده است.

وی افزود: هم اکنون راهدارخانه های شهرستان بروجرد به وسایل گرمایی ازجمله بخاری، آبگرمکن، پتو و مواد غذایی و بهداشتی برای ارائه به مسافران در مواقع لزوم تجهیز شده و به صورت شبانه روزی فعال است و به رانندگان و مسافران در راه مانده به هنگام سرما و یخبندان خدمات ارائه می دهد.

انتهای پیام/د

استقرارسه اکیپ راهداری درمحورهای ارتباطی بروجرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.