سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۱۶۳۲ واحد مسکن مهر در جنوب سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: هزار و ۶۳۲ واحد مسکن مهر در دولت یازدهم در جنوب این استان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ایوب کرد  مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ساخت چهار هزار و ۱۶۲ واحد مسکن مهر در جنوب سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار گرفت که تا کنون بیش از سه هزار و ۶۳۶ واحد به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: پروژه‌های مسکن مهر جنوب سیستان و بلوچستان در سه شهر ایرانشهر، چابهار و کنارک در حال ساخت است که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسند.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت:۶۰ درصد از کل مسکن مهر جنوب این استان در چابهار قرار دارد.

کرد با اشاره به اهمیت بافت‌های تاریخی در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مطالعات برای نوسازی و بهسازی بافت تاریخی بیت رهبری و قلعه ناصری در ایرانشهر انجام و کار انتخاب پیمانکار نیز به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به سکونت گاه‌های غیررسمی افزود: بزرگترین سکونتگاه غیر رسمی کشور در روستای کمب چابهار در جنوب سیستان بلوچستان قرار دارد که در سفر‌های مسئولان بررسی و مطالعات آن انجام شده و در طرح بازآفرینی شهری برای ارتقاء کیفیت زندگی ساکنان آن تصمیماتی نیز اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: همچنین در نیکشهر و سرباز مطالعات سکونتگاه‌های غیررسمی انجام و برنامه‌های آن با اولویت تدوین شده است.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راه‌های ارتباطی دارای ۲ اداره کل راه و شهرسازی در زاهدان مرکز این استان و ایرانشهر است.

انتهای پیام/ع

بهره برداری از پروژه های مسکن مهر درایرانشهر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.