سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صلاح فحص در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

هدف اصلی صهیونیست‌ها در منطقه، ضربه زدن به جبهه مقاومت است

قائم مقام دفتر جنبش امل لبنان در ایران گفت: کشورهای عربی نباید در مقابل جنایت‌های صهیونیست‌ها بی‌تفاوت بوده و سکوت کنند.

صلاح فحص قائم مقام دفتر جنبش امل لبنان در ایران در گفت و گو با خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اقدام ترامپ نسبت به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ریشه انقلاب اسلامی از فلسطین بوده و قدس همیشه پایتخت فلسطین خواهد بود.

 وی ضمن اشاره به جنایت‌های صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی ادامه داد: آمریکایی‌ها از زمان تعرض صهیونیست‌ها به خاک فلسطین به شیوه‌های مختلف از این رژیم حمایت کرده‌اند.

قائم مقام دفتر جنبش امل لبنان در ایران با اشاره به تقویت صهیونیست‌ها توسط آمریکا بیان کرد: صهیونیست‌ها با کمک واشنگتن و برخی کشورهای عرب منطقه دست به جنایت‌های مختلفی علیه مردم مظلوم فلسطین می‌زنند.

صلاح فحص درباره پیروزی‌های جبهه مقاومت در مقابل صهیونیست‌ها در منطقه افزود: رژیم صهیونیستی با وجود حمایت‌های مادی و تسلیحاتی از سوی آمریکا، شکست‌های زیادی از جبهه مقاومت خورده است.

وی ادامه داد: هدف اصلی حضور صهیونیست‌ها در منطقه ضربه زدن به جبهه مقاومت است. رژیم صهیونیستی شکست سختی در جنگ ۳۳ روزه با حزب‌الله لبنان متحمل شده و به دنبال جبران شکست‌های خود از جبهه مقاومت است.

قائم مقام دفتر جنبش امل لبنان در ایران با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست‌ها تروریست‌های تکفیری را در منطقه بوجود آوردند تصریح کرد: آنها فکر می‌کردند می‌توانند با ایجاد تروریست‌های تکفیری و حمایت آنها به جبهه مقاومت ضربه وارد کنند، اما با حمایت‌های مردمی و کمک‌های مستشاری ایران اسلامی داعش نابود شد.

 صلاح فحص گفت: هدف صهیونیست‌ها در منطقه ایجاد تفرقه بین اقوام و طوایف کشورها است.آنها می‌خواهند با ایجاد تفرقه بین اقوام، مردم را به جان یکدیگر بیندازند.

وی افزود: آمریکایی‌ها می‌خواهند وعده "بالفور" محقق شده و صهیونیست‌ها کشوری مستقل داشته باشند.

 قائم مقام دفتر جنبش امل لبنان در ایران با بیان اینکه کشورهای عربی منطقه در قبال اقدامات و جنایت‌های صهیونیست‌ها در خواب غفلت هستند، عنوان کرد: کشورهای عربی نباید در مقابل جنایت‌های صهیونیست‌ها بی‌تفاوت باشند و سکوت کنند.

صلاح فحص در پایان خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی این غده سرطانی باید به هر وسیله‌ای از بین برود و این با مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین مظلوم محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسرائیل ، قدس ، داعش ، آمریکا ، ترامپ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.