سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس پلیس راه استان سمنان :

بیش از 60 درصد سوانح رانندگی منجر به فوت در سمنان مربوط به خودروهای سواری است

رییس پلیس راه استان سمنان گفت : 67 درصد سوانح رانندگی منجر به فوت جاده های استان سمنان مربوط به توجه نکردن راننده و واژگونی خودروهای سواری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛  سرهنگ حسن خسروجردی رییس پلیس راه استان سمنان با اشاره به افزایش حجم ترافیک محورهای مواصلاتی استان در هشت ماه سال جاری ،گفت : این حجم ترافیکی 9 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته اما میزان تلفات در جاده‌های سمنان تغییری نکرده است.

وی با بیان این که سمنان در واژگونی وسایل نقلیه از استان های حادثه خیز کشور است، اظهارداشت: علت 70 درصد تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان وسایل نقلیه است.

خسروجردی تصریح کرد : اکنون 64 درصد از تصادفات فوتی های استان در محور تهران - مشهد و 36 درصد در دیگر محورهای سمنان رخ می دهد.

بیش از 660 کیلومتر محور اصلی تهران - مشهد در استان سمنان قرار دارد.

رییس پلیس راه استان سمنان به افزایش نظارت و اقدامات پلیس راه استان سمنان برای کاهش تصادف اشاره و اضافه کرد : پلیس با اقدامات فرهنگی و فیزیکی در روزهای تعطیل، حوادث جاده‌ای را به میزان قابل توجه ای در استان کاهش داده است.

وی اجرای طرح زمستانی پلیس راه را از اقدامات دیگر، برای کاهش حوادث جاده‌ای زمستانی اعلام کرد و بیان داشت : با هم افزایی دستگاه‌های مرتبط مانند حمل و نقل و پایانه‌ها، هلال احمر و اورژانس امیدواریم شاهد حوادث تلخ در جاده‌های این استان نباشیم.


انتهای پیام / ذ


علت 70 درصد تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان سمنان ناشی از خواب‌آلودگی رانندگان است

منبع : ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.