سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمینار "راهکار‌های عملی و مؤثر تجارت با فدراسیون روسیه"

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: سمینار آموزشی یک روزه "راهکار‌های عملی و مؤثر تجارت با فدراسیون روسیه" در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: این سمینار از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴ روز پنج شنبه ۳۰ آذرماه ۱۳۹۶۶ در سالن اجتماعات ساختمان اتاق بازرگانی یاسوج برگزار می‌شود.

جبار کیانی پور افزود: حضور در این سمینار رایگان و برای عموم آزاد است و شرکت کنندگان، گواهینامه‌های معتبر موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران را دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این سمینار مباحثی از جمله آشنایی با شاخص‌های اقتصادی و تجاری روسیه و نقش این کشور در تجارت جهانی و اهمیت بازار آن، آشنایی با پیشینه روابط دو جانبه و بررسی مبادلات تجاری جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، آشنایی بامسائل بانکی و روش‌های پرداخت،شیوه های مناسب حمل و نقل کالا در تجارت با روسیه، نقش دریای خزر در تجارت با روسیه، اعتبارسنجی و استعلام موثر از شرکت‌های روسی، آشنایی با نحوه تنظیم قرارداد تجاری با شرکت‌های روسی، معرفی محصولات دارای مزیت برای تجارت با روسیه، نقش فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های توزیع کننده کالا و نحوه همکاری و مشارکت با شرکای روسی ارائه خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۲۲۷۹۵۳-۰۷۴، فکس ۳۳۲۳۴۳۵۵-۰۷۴ و ایمیل yasoujccim@yahoo.com تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری سمینار آشنایی با شاخص‌های اقتصادی و تجاری روسیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.