سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم:

فروشگاه همشهری در بلوار همت به زودی افتتاح می شود

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت:طرح احداث فروشگاه همشهری در بلوار همت به مراحل پایانی نزدیک و به زودی افتتاح می شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قم؛مظفری،مدیر عامل سازمان میادین شهردای قم با اشاره به بهره‌برداری فروشگاه بزرگ عرضه ی مایحتاج اظهار داشت: در راستای دستیابی به اهداف کلان سازمان میادین در زمینه ایجاد تسهیلات لازم در امر تهیه و توزیع میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی؛ احداث فروشگاه بزرگ عرضه میوه و تره بار و مایحتاج شهروندان تحت عنوان همشهری واقع در بلوار همّت در دستور کار قرار گرفت.

ویبا بیان اینکه طرح احداث فروشگاه همشهری در بلوار همت در منطقه 6 به مراحل پایانی نزدیک می شود، تاکید کرد: این فروشگاه عرضه ی میوه و تره بار و همچنین مایحتاج و اقلام ضروری را تامین می کند.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم با توجه به اتمام عملیات عمرانی این پروژه تا پایان ماه جاری و همچنین بهره برداری و آغاز به کار این پروژه، افزود: این پروژه در زمینی به وسعت 1700 متر مربع و در 13 غرفه به متراژ 500 متر مربع در حال احداث است و به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.


مظفری تلاش برای توزیع عادلانه خدمات و امکانات در سطح مناطق هشتگانه را از مهمترین اولویت های کاری سازمان برشمرد و اظهار داشت: اعتماد شهروندان به اقدامات شهرداری ها بالاترین سرمایه انها است و باید در فکر این باشیم که عمق این اعتماد را گسترده کرده و اتکا به اعتماد شهروندان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ش

فروشگاه همشهری در بلوار همت قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.