سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

16 آذر نشانه پایمردی و ایستادگی دانشجویان است

مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان کردستان گفت: 16 آذر نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجویان مسلمان در برابر نظام سلطه را دارد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت‌الاسلام عبدا‌لمهدی عربشاهی  مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور کردستان در سنندج، ضمن تبریک به مناسبت سالگرد حماسه ۱۶ آذر به جامعه علمی و دانشگاهی کشور بخصوص دانشجویان، گفت: 16 آذر نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه را دارد ویادآور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان کردستان افزود: بصیرت و موقع شناسی دانشجویان، سرمایه‌ای بزرگ بوده و همواره موجب رسوایی مستکبران و فتنه‌گران شده است.

وی یادآور شد: دانشجوی آگاه الگوی تمام‌نما و چشم بینای یک ملت است که می‌بایست نسبت به همه رویدادهای جامعه خود حساس و مسئولیت پذیر باشد و مسلما پررنگ‌تر شدن نقش جوانان در عرصه تصمیم‌گیری و تقویت بنیه علمی کشور آینده ایران اسلامی را تضمین خواهد کرد.

وی افزود: دانشگاه پیام‌نور استان کردستان در حرکت شتابان کشور به سمت دستیابی به اهداف کلان و بخصوص اهداف علمی، نقش دانشجویان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

عربشاهی با بیان اینکه، دانشجویان با توجه به فطرت پاک جوانی خود، نماد ظلم‌ستیزی، عدالت خواهی و آزادی‌طلبی هستند، بیان کرد: ان‌شاءالله با تکیه بر هویت‌های دینی و ملی و با افزایش بیشتر درک اجتماعی و سیاسی خویش بتوانند در دوره پربحران کنونی جهان، همچنان طلایه دار نهضت‌های نوین علمی و اخلاقی باشند.

انتهای پیام/  د م

دانشجوی آگاه، الگوی تمام‌نما و چشم بینای یک ملت است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.