سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات تولید و اشتغال روستایی به بخش کشاورزی

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: از محل تسهیلات تولید و اشتغال روستایی بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان تهسیلات با سود پائین به بخش کشاورزی تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ متقی فرد رییس سازمان جهادکشاورزی استان در جلسه کارگروه اشتغال افزود: از این میزان تسهیلات مصوب ۵۰ درصد از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی و ۵۰ درصد نیز از محل اعتبارات و منابع بانک‌های عامل تامین خواهد شد.

متقی فرد اضافه کرد: واحد‌های تولید‌ی کشاورزی دررسته‌های کشت گلخانه ای، گیاهان دارویی، آبزی پروری، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و خدمات بازرگانی، خدمات فنی و مشاوره‌های مرتبط با بخش کشاورزی، دامپروری محصولات مربوط (تولید شیر و گوشت)، خدمات توسعه کسب و کار‌های تعاونی کشاورزی (کشت و صنعت‌ها)، خدمات مدرن سازی کشاورزی (مکانیزاسیون) و تامین نهاده‌ها و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان، خدمات و کسب و کار‌های دامپزشکی، خدمات کسب و کار‌های عشایری می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: باید با تلاش مضاعف و برنامه ریزی مناسب از فرصت ایجاد شده برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام و فعال سازی واحد‌های تولیدی کشاورزی استفاده کرد.

انتهای پیام/

اختصاص تسهیلات تولید و اشتغال روستایی با سود پائین به بخش کشاورزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.