سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) در حسینه سنندج

مراسم بزرگداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) در حسینه سنندج برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ،مراسم بزرگداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) با حضور عده زیادی از عاشقان و مریدان بزرگ مردان جهان اسلام در حسینه سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام حاج مهدی طهماسبی در این مراسم اظهار داشت: اگر انسان وظیفه خود را در این دنیا بداند بی شک زندگی خوبی خواهد داشت، اما متاسفانه ما به حق خود قانع نیستیم.

معاونت مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردستان به زلزله اخیر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: هم در زلزله بم و هم در زلزله کرمانشاه تلفات جانی و مالی بسیاری دادیم، اما بدتر از این‌ها زلزله معنوی است که باید مراقب آن باشیم.

وی وجود قرآن و خواندن آن در خانه را ضروری دانست و افزود: آدم‌های پایبند به دین و خداوند متعال هرچه پیرتر می‌شوند نورانی ترهستند، چون آن‌ها با قرآن انس گرفته اند.

طهماسبی بیان کرد: ایمان و عمل لازم و ملزوم یکدیگر هستند و کسی ایمان دارد، اما عملش متفاوت است معنایی ندارد.

اقبال بهمنی رئیس مرکز بزرگ اسلامی سنندج نیز در این مراسم با بیان اینکه میلاد پیامبر نوری برای عالم بشریت است، گفت: امروز اگر چیزی به نام حقوق بشر معنا گرفته و در جهان چنین سازمانی وجود دارد به برکات آموزه‌های پیامبر اسلام است.

وی افزود: خداوند متعال درباره پیامبر (ص) می‌فرماید: پیامبردلسوز انسان هاست و حریص بر هدایت همه تا به دین خدا ایمان بیاورند و مشقت انسان‌ها را نمی‌پذیرد.

بهمنی خاطرنشان کرد: در جهان امروزتفکراتی به اسم القاعده و داعش هیچ منافاتی با تفکرات اسلامی ندارد چرا که پیامبر اسلام همیشه می‌فرمودند: حتی اگر کسی اشتباهی کرد او را ببخشید نه اینکه اورا به آتش بکشید.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی تصریح کرد: امروزه دشمنان اسلام می‌خواهند بین شیعه و سنی تفرقه بیندازند، اما ما مسلملنان باید هوشیارو آگاه باشیم و خود را از فتنه دشمنان رها سازیم.

برگزاری جشن میلاد در سنندج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.