سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلیمی خبر داد

برپایی اردوگاه اسکان اضطراری با 20 دستگاه چادر در شهر دیر استان بوشهر/ مصدومیت 15 تن بر اثر زلزله

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: پس از وقوع زمین لرزه در استان بوشهر اردوگاه اسکان اضطراری با 20 دستگاه چادر در شهر دیر برپا شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع زمین لرزه 4 و 9 دهم ریشتری در استان بوشهر، اظهار کرد: این زمین لرزه ساعت 10 و 56 دقیقه روز گذشته(14 آذرماه) در عمق 18 کیلومتری زمین به وقوع پیوست و شهرهای بنک و دیر را لرزاند.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر به مناطق متاثر از زلزله اعزام شدند، عنوان کرد: 7 تیم عملیاتی متشکل از 34 امدادگر و نجاتگر خدمات لازم را به هموطنان در مناطق متاثر از زلزله ارائه دادند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره خسارت احتمالی ناشی از وقوع زمین لرزه خاطرنشان کرد: وقوع زمین لرزه منجر به مصدومیت 15 تن شد که یکی از مصدومان توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد و 2 تن دیگر به صورت سرپایی مداوا شدند؛ به علاوه به منظور اسکان اضطراری هموطنان، اردوگاه اسکان اضطراری با 20 دستگاه چادر در شهر دیر برپا شد.

انتهای پیام/

مصدومیت 15 تن در زلزله استان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.