سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان همایش ملی فرهنگ و هنر روستا و عشایر در فارس

فراخوان ششمین همایش ملی فرهنگ و هنر روستا و عشایر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضا باقری سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس گفت: از فرهیختگان، نخبگان فرهنگی، ائمه جماعات، مخترعان، مولفان و صاحبان آثار هنری، دهیاران فعال در حوزه فرهنگی و پیشکسوتان مناطق روستایی و عشایری برای شرکت در این همایش ملی دعوت به عمل می‌آید.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۷۱۳۷۲۵۰۹۶۱ و ۰۹۱۷۸۳۱۱۱۴۶ تماس بگیرند.

باقری بیان کرد: این همایش فرهنگی و دینی در جوار خانه‌های خدا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر شناسایی، شکوفایی و حمایت از استعداد‌ها و جوانان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌ترین اهداف این برنامه توزیع عادلانه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری همسو با اهداف نظام مقدس اسلامی در حوزه فرهنگ است، اظهار داشت: این دوره با هدف تکریم و معرفی الگو‌های موفق فرهنگ و هنر روستا، شبکه سازی، توانمند سازی و انتقال تجربیات، بررسی و ارائه راهکار‌های پیشرفت و تعالی فرهنگ روستا و عشایر، گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و شناسایی ظرفیت‌های بومی مناطق روستایی برگزار می‌شود.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس با بیان اینکه نشست‌های عمومی و کارگا‌های تخصصی در این همایش با عناوین مدیریت کار فرهنگی و اصول، مبانی کار تشکیلاتی و مبانی و اصول کارآفرینی برگزار می‌شود، ادامه داد: محور‌های همایش شامل بررسی راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در روستا، مهارت‌ها و شیوه‌های نوین، الگو دهی و انتقال تجربیات موفق و بررسی مشکلات و معضلات حوزه فرهنگ و هنر روستا و عشایر استان است.

ششمین همایش ملی فرهنگ و هنر روستا و عشایر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس بهمن ماه در شهرستان داراب کانون فرهنگی هنری شهید حقیقت دهستان بختاجرد – روستای شمس آباد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

انتشار فراخوان همایش ملی فرهنگ و هنر روستا و عشایر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.