سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حکم مراجع قضایی درخصوص کسبه متخلف صادرشد

با حضور ضابطین قضایی ارومیه ضمن جلوگیری از اجرای تخلف ، حکم قضایی در بازار تاریخی این شهرستان اجرا شد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛  جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری آذربایجان غربی در خصوص اجرای حکم قضایی در بازار تاریخی ارومیه گفت : با اجرای حکم قطعی در راستای اهداف و وظایف سازمانی و بعنوان حارثین آثار تاریخی اقدامات بازدارنده خود را در قبال متخلفین انجام خواهیم داد وبا همکاری مراجع ذیصلاح از امکان تخلف در حریم و عرصه آثار تاریخی استان ممانعت خواهیم کرد . 
وی با قدردانی از مراجع قضایی استان تصریح کرد : خوشبختانه صبح امروز با تعامل و همکاری قاطع مرجع قضایی ، حکم صادره در خصوص جلوگیری از تخلفات یکی از کسبه در بازار تاریخی ارومیه اجرا شد . 
جباری افزود : توسعه غیر مجاز ویترین ، نصب توپی کرکره مغازه به سمت بیرون ، تفکیک غیرمجاز و تجاوز به شارع عمومی از طریق نصب ویترین ثابت از عمده تخلفات موجود در بازار است. 
وی با قدردانی از کسبه بازار تاریخی ارومیه یادآور شد : حفظ و صیانت از آثار تاریخی وظیفه قانونی ماست و امیدواریم مردم و کسبه نیز در این امر مارا یاری کنند . 
جباری افزود : اهمیت و حفاظت آثار تاریخی  بسیار مهم و باارزش است و بعنوان مطالبه عمومی و قانونی محسوب می شود و در این خصوص نه تنها به وظیفه قانونی خود عمل خواهیم کرد بلکه به هیچ فرد حقیقی یا حقوقی اجازه هیچ گونه سوء استفاده ای را نخواهیم داد .  
انتهای پیام/م

حکم قضایی در بازار تاریخی ارومیه اجرا شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.