سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

تشکیل شوراهای امر به معروف در مساجد ارزشمند است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان این که امر به معروف ونهی از منکر در اسلام سفارش شده است گفت : تشکیل شوراهای امر به معروف در مساجد ارزشمند است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جلسه شورای امر به معروف و نهر از منکر مساجد و بقاع متبرکه استان گفت: امر به معروف ونهی از منکر در اسلام سفارش شده و چنانچه به اصول این فریضه در جامعه عمل شود فساد و معضلات از بین خواهد رفت.


وی تشکیل شوراهای امر به معروف در مساجد را ارزشمند دانست و افزود: روحانیون مساجد و بقیه اعضای این شورا با همکاری و تعامل میتوانند نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی محله و مناطق خود داشته باشند.


حجت الاسلام قدرتی مسئول امور رسیدگی به مساجد استان سمنان هم از فعالیت هزار مسجد ، حسینیه و فاطمیه در این استان خبر داد و افزود: هریک این اماکن مقدس به عنوان پایگاهی برای توسعه فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر محسوب میشوند.


این جلسه به منظور برنامه ریزی برای تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد برگزار شد .


سمندی معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هدف از تشکیل شوراهای امر به معروف و نهر از منکر مساجد و بقاع متبرکه را مشارکت دادن مردم در حل مشکلات و مسائل محله های عنوان کرد و افزود: در این شوراها که بین پنج تا هفت عضو خواهند داشت روحانی مساجد به عنوان رییس شورا فعالیت میکنند.


انتهای پیام / ه


جلسه شورای امر به معروف و نهر از منکر مساجد استان سمنان برگزار شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.