سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۳ هرار خانوار روستایی تحت حمایت کمیته امداد زنجان

صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از حمایت بیش از 13هزار414 خانوار روستایی تحت پوشش کمیته امداد استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛صفری  مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت :با پرداخت 9 میلیارد و 584 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی 729 فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در مناطق روستایی و محروم در هشت‌ماهه امسال ایجادشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ صفری  مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت : با پرداخت 9 میلیارد و 584 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی 729 فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در مناطق روستایی و محروم در هشت‌ماهه امسال ایجادشده است.

وی افزود: ۱۳هزار و۴۱۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در مناطق روستایی و محروم این استان ساکن هستند .

صفری ادامه داد: برنامه‌ریزی‌شده است با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مناطق محروم و روستایی استان زنجان در حوزه اشتغال بسترهای لازم برای توانمندی اقتصادی جامعه هدف کمیته امداد و درنهایت رونق اقتصادی روستاها را با محوریت ایجاد اشتغال در این مناطق فراهم شود.

وی یکی از برنامه‌های راهبردی کمیته امداد استان زنجان در حوزه اشتغال مددجویان روستایی را ایجاد مجتمع‌های رفاهی خدماتی در روستاها اعلام کرد و گفت: در صورت تأمین زمین مناسب و داشتن زیرساخت‌های لازم ازجمله راه مناسب به‌منظور دسترسی آسان، کمیته امداد استان زنجان آماده ایجاد مجتمع‌های رفاهی و خدماتی در روستاها است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه به ایجاد 729 فرصت شغلی جدید برای جامعه هدف این نهاد در مناطق روستایی و محروم این استان در هشت‌ماهه امسال اشاره کردو گفت : به‌منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان ساکن مناطق محروم و روستایی استان زنجان که تحت حمایت کمیته امداد این استان هستند، در هشت‌ماهه امسال 9 میلیارد و 584 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت‌شده است.

 

 

صفری گفت : در هشت‌ماهه امسال دو هزار و 261 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در مناطق محروم و روستایی این استان آموزش‌های مهارت‌آموزی را در رشته شغلی موردعلاقه خود سپری کرده‌اند.

انتهای پیام/ر

اشتغال زایی 729 فرصت شغلی جدید برای مددجویان روستایی تحت حمایت کمیته امداد زنجان

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
عالی بود