سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه تهران بزرگ مطرح کرد:

به زودی خبرهای خوبی از یمن می رسد/ داعش برای حکومت در تهران ساخته شده بود

سردار یزدی با بیان اینکه رزمندگان جهان اسلام در منطقه کاری کردند که دشمنان مایوس شوند گفت: به زودی خبرهای خوبی از یمن می‌رسد.

به گزارش  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ در مراسم رونمایی از سردیس و تمبر جوانترین شهید مدافع حرم "سیدمصطفی موسوی" دانشجوی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی که عصر امروز در واحد تهران غرب دانشگاه آزاد برگزار شد، با تبریک پیروزی‌های رزمندگان جهان اسلام اظهار کرد: امروز از تندیس دانشجوی شهید رونمایی کنیم؛ شهادت افتخار بزرگی است ولی آنچه که مصطفی موسوی را برای ما ارزشمند می‌کند زندگی شهداست.

سردار یزدی با بیان اینکه زندگی شهدای ما پر از ایثار و تلاش است اظهار کرد امروز امثال شهید موسوی‌ها در میان مردم زندگی می‌کنند و امروز ما باید شبیه آنها حرکت و زندگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه کشته شدن در راه وطن ارزش محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: زندگی‌ شهید موسوی  هم پر از زهد، تلاش و ایثارگری است.

زندگی به سبک شهدا کشور را از مراحل پر خطر بیرون می‌آورد

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: زندگی به سبک شهدا کشور را از مراحل پر خطر بیرون می‌آورد و اگر جوانان به شیوه شهدا زندگی و درس بخوانند آینده کشور تضمین می شود؛ هرچند دشمنان از موشک‌های تهرانی مقدم خوف دارند ولی تفکرجوانان بسیجی بیشتر دشمن را می‌ترساند.

وی با بیان اینکه دشمن در قایق‌های مسلح در برابر قایق‌های ما تسلیم می شود اظهار کرد: این اتفاق به خاطر عشق و علاقه جوانان ما به دین و کشور است که در هیچ جای دنیا این گونه وجود ندارد.

داعش برای حکومت در تهران ساخته شده بود

سردار یزدی با بیان اینکه ما به خاطر تفکر جوانانمان توانستیم به استکبار سیلی بزنیم اظهار کرد: داعش برای حکومت در تهران ساخته شده بود ولی متوقف شدش چون امام راحل قولش را داده بود که بسیج جهان اسلام محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز جوانان ما دشمن را نامید کرده‌اند و رزمندگان جهان اسلام در منطقه کاری کردند که دشمنان مایوس شوند اظهار کرد: به زودی خبرهای خوبی از یمن می رسد.

با اتحاد و تفکر بسیجی باید اعتیاد، فقر و فساد را از جامعه ریشه کن کنیم

فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه شما باید افتخار کنید که جوان این مملکت هستید اظهار کرد: به زودی مقدمات ظهور محیا می‌شود و راهپیمایی اربعین به نوعی اقتدار جهان اسلام بود که به صورت خود جوش اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه امروز با بروز زلزله همه مردم از هر قومی به میدان می آیند خاطرنشان کرد امروز زلزله‌های دیگری چون اعتیاد است و ما باید اعتیاد فقر و فساد را از جامعه ریشه کن کنیم که چاره آن اتحاد و تفکر بسیجی است.

سردار یزدی با اشاره به بیانات امام خمینی ره که فرمودند اگر تفکر بسیجی طنین انداز شود آن کشور از طمع دشمنان محفوظ می‌ماند یادآور شد: اگر دشمنان بین ما تفرقه می‌اندازند برای این است که غیرت جوانان را بگیرند و هر جا شیطان حضور دارد اختلاف و تفرقه وجود دارد.

در ادامه این مراسم از تندیس شهید موسوی در دانشگاه آزاد غرب با حضور خانواده آن شهید رونمایی شد.

 

دانشگاه آزاد ۶۰ شهید مدافع حرم تقدیم کشور کرده است

در بخش دیگری از این مراسم داد اندیش رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران غرب در آستانه روز دانشجو با بیان اینکه در جنبش دانشجویی، روز دانشجو فصل ایثار است اظهار کرد: جنبش دانشجویی با حرکت دانشجویان مدافع حرم ادامه دارد.

داد اندیش همچنین با بیان اینکه دانشگاه ازاد ۶۰ شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب و کشور کرده است اظهار کرد: خوشحالیم در روز دانشجو این پیروزی به ثمر رسیده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.