سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مهر ایران به 10 هزار متقاضی در استان اردبیل

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اردبیل گفت: این بانک امسال بالغ بر یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به 10 هزار متقاضی پرداخت کرده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عقیل وکیلی، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اردبیل افزود: بانک مهر ایران الگوی بانکداری اسلامی است و تمام تسهیلات این بانک به صورت قرض الحسنه و با بهره 4 درصد به متقاضیان پرداخت می شود.

وی بابیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران دنبال سود و منفعت نیست افزود: در طول 10 سال فعالیت بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل 63 هزار فقره تسهیلات به میزان 3هزار و 730 میلیارد ریال به متقاضیان در زمینه های مختلف پرداخت شده است .

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اردبیل با اشاره به سرمایه اولیه این بانک در زمان تاسیس بیان کرد: اعتبار این بانک در ابتدای تاسیس در سال 86 حدود 15 هزار میلیارد ریال بود و در حال حاضر با 540 شعبه در سطح کشور بعنوان یازدهمین بانک به لحاظ تعداد شعبه آماده ارائه تسهیلات برای سرمایه گذاری می باشد .

وکیلی از فعالیت 14 شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردبیل خبر داد و گفت: هفت شعبه از این تعداد در اردبیل و هفت شعبه دیگر در سایر شهرستان ها فعال است.

وی بیان کرد: تسهیلات این بانک برای اموری چون تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، ازدواج و تحصیل، تعمیرات و ودیعه مسکن، هزینه های درمانی و بیمارستانی به صورت قرض الحسنه پرداخت می شود.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اردبیل بابیان اینکه نمونه بانکداری اسلامی را بانک مهر ایران تحقق بخشیده است افزود: بانکداری اسلامی در صنعت بانکداری با رونق خاصی خود را نشان می دهد و بانک قرض الحسنه مهر ایران هم نخستین بانک است که بانکدار ی اسلامی را با ارایه تسهیلات قرض الحسنه در کشور رواج داده است .

وکیلی درباره حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از طرح های اقتصاد مقاومتی افزود: تمام تسهیلات این بانک در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی پرداخت می شود .

وی همکاری خوب این بانک با دستگاه های اجرایی را یادآور شد و گفت: امسال 27 میلیارد ریال افراد تحت پوشش کمیته امداد ،چهار میلیارد ریال به افراد تحت پوشش بهزیستی و 11 میلیارد ریال هم به معرفی شدگان بنیاد مسکن اردبیل پرداخت شده است .

 

انتهای پیام/ح

فعالیت 14 شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.