سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۸۵۰ نفر مددجو ازخدمات آموزش خانواده در عباس آباد

۸۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در عباس آباد در ۸ ماه امسال از خدمات آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، اکبر رحمتی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عباس آباد گفت: ۸۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در عباس آباد از دوره‌های آموزشی خدمات آموزش خانواده بهره‌مند شدند، افزود: این آموزش‌ها با موضوعات پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، مهارت‌های زندگی، سبک فرزندپروری، شرایط ازدواج موفق، آشنایی با عوامل موثر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای وآموزش‌های درمانی و بهداشتی به مددجویان ارائه شده است.

وی گفت: بیشتر افراد بهره‌مند شده از خدمات آموزش خانواده در مدت ۸ ماه امسال زنان سرپرست خانوار، نوعروسان، دانشجویان و دانش آموزان بودند.

رئیس کمیته امداد عباس آباد با اشاره به اجرای اردو‌های زیارتی و آموزشی به مددجویان گفت: ۲۲ نفراز مددجویان تحت حمایت در عباس آباد در هشت ماهه امسال در قالب شوق زیارت به مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام شدند.

وی با توجه به اجرای طرح قرآن در خانه برای ۱۵ نفر از مددجویان تحت حمایت این شهرستان گفت: این طرح با هدف آشنایی و انس با قرآن برای دانش آموزان، دانشجویان و زنان سرپرست خانوار اجرا شده است، از سه نفر از مددجویان در این طرح به عنوان نفرات برتر تجلیل شد.

وی گفت: هزار و ۲۰۰ خانوار در شهرستان عباس آباد تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ر

خدمات آموزش خانواده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.