سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی در خیابان مخابرات اراک / آتش مهار شد

لحظاتی قبل مغازه ای در خیابان مخابرات اراک طعمه حریق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  لحظاتی قبل یک  مغازه ای در خیابان مخابرات اراک طعمه حریق شد.

  آتش نشانان در حال عملیات خروج افراد از داخل ساختمان و خاموش کردن آتش سوزی  هستند.

 

  آتش سوزی در مرکز چاپ و عکس در خیابان مخابرات با حضور به موقع آتش نشانان 4 ایستگاه مهار و خاموش شد.

فضلی معاون عملیات سازمان اتش نشانی اراک که در محل حادثه حضور یافته بود درباره این آتش سوزی گفت: یک باب مغازه چاپ و نشر عکس در طبقه فوقانی مجتمع تجاری در خیابان مخابرات دچار آتش سوزی شده و با گذشت زمان، حجم آتش سوزی نیز افزایش یافته بود.

فضلی افزود: آتش نشانان بلافاصله با رعایت کامل نکات ایمنی و با تجهیز خود به دستگاه‌های تنفسی، از چند جهت با استفاده از لوله‌های آب پرفشار آتش نشانی به مقابله با شعله‌های آتش پرداختند.

وی اضافه کرد: آتش نشانان در کمترین زمان ممکن، شعله‌های آتش را تحت کنترل درآورده و علاوه بر مهار و خاموش کردن آتش سوزی، از سرایت آن به مغازه‌های مجاور و همچنین به بار آمدن خسارات سنگین جلوگیری کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی اراک با بیان اینکه علت وقوع حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است ادامه داد: خوشبختانه این حادثه هیچگونه مصدومی در پی نداشت، اما خسارت مالی بر جای گذاشت.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه محل بروز حادثه در مرکز شهر بوده و زمان وقوع آن در اوج عبور و مرور خودرو‌ها و ترافیک بوده است، زمان رسیدن نیرو‌های آتش نشان به محل حادثه را دچار وقفه کرده از مردم خواست در اینگونه مواقع همکاری بیشتری با نیرو‌های امدادی داشته باشند.

انتهای پیام / ج

مهار آتش سوزی درخیابان مخابرات اراک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.