سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرار گرفتن محصولات آبزی در سبد خانوار

برای ترویج مصرف آبزیان و با هدف قرار دادن محصولات آبزی در سبد خانوار، دوره جشنواره غذای سالم زندگی سالم ، در شهرستان علی آباد کتول برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ رحمت محمدی رئیس اداره شیلات شهرستان علی آباد کتول در این باره گفت: هدف این جشنواره آشنایی با نحوه طبخ صحیح و با مصرف آبزیان، تاثیر آن در رشد، نمو و سلامت اعضای خانواده و به خصوص کودکان و قرار دادن ماهی و میگو در سبد غذایی خانوار بوده که برای اولین بار با شرکت بانوان ورزشکار این شهرستان برگزار شد.

اظهار داشت: شرکت کنندگان در این جشنواره بیش از ۷۰ نوع غذای سالم و متنوع شامل ماهی شکم پر، ماهی سوخاری، شنیسل ماهی، کباب ماهی شرکت کنندگان ارائه کردند.
وی با اشاره به فواید مصرف آبزیان گفت: گوشت آبزیان دارای پروتئین مرغوب با قابلیت هضم آسان است که مصرف آن می‌تواند تداوم سلامتی و درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله بیماری‌های قلبی، عروقی را به دنبال داشته باشد.

اولین جشنواره غذای سالم - زندگی سالم، با مشارکت بانوان ورزشکار و با همکاری اداره شیلات و اداره ورزش و جوانان شهرستان علی آباد کتول، در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید داوود مزرعه این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م
 

محصولات آبزی در سبد خانوار گلستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.