سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی خرید 10 هزار تن وش پنبه در استان اردبیل

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: پیش بینی می شود بیش از 10 هزار تن وش پنبه در استان اردبیل خریداری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، روحی، مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: سطح زیر کشت این محصول در سال 92 فقط یک هزار و 200 هکتار بود در حالی که در سال جاری به بیش از 3 هزار و 200 هکتار رسیده است و پیش بینی می کنیم که با اتمام کامل عملیات برداشت، پنبه کاران استان بتوانند بیش از 10 هزار تن پنبه از مزارع برداشت کنند.

وی با بیان اینکه ارقام اصلاح شده توسط مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان  با استقبال خوب پنبه کاران و زارعین مواجه شد، گفت: عملکرد بالای این ارقام باعث شده است که هر سال به سطح زیر کشت این محصول افزوده شود.

روحی افزود: عملیات برداشت پنبه از اول مهر ماه در منطقه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد و چهار مرکز خرید به صورت تضمینی عملیات خرید وش پنبه تولیدی از کشاورزان را انجام می دهد تا پنبه کاران استان در زمینه فروش محصول خود با هیچگونه مشکلی روبرو  نباشند. 

وی با بیان اینکه تاکنون 6 هزار و 500 تن وش پنبه از زارعان خریداری شده است، گفت: عملیات برداشت و خرید در منطقه همچنان ادامه دارد و محصولات تولیدی بلافاصله به کارخانه های نساجی و روغن کشی ارسال می شود.

انتهای پیام/ح

خرید بیش از 6 هزار تن وش پنبه از زارعان استان اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.