سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی تورهای غیرمجاز گردشگری به اماکن نیروی انتظامی

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول از معرفی 6 تور گردشگری غیرمجاز در این شهرستان به اماکن نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت اله آریایی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول با بیان اینکه دزفول در ایام گرم سال هفتگی میزبان 50 تا 60 هزار گردشگر است بیان داشت: فعالیت تورهای گردشگری تا حدی رصد می شود، ولی امکان برخورد با همه تورهای غیرمجاز نیست.

وی اظهار کرد: با 3 آژانس مسافرتی در دزفول نیز که تخلفاتی چون برگزاری تور بدون اطلاع اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، برگزاری تور با تعداد افراد زیاد و یا اینکه کارشناسی لازم را انجام نداده بودند برخورد شد، ولی تخلف این آژانس ها به حدی نبود که به استان یا اماکن معرفی شوند.

آریایی در خصوص مرمت پل باستانی دزفول نیز اذعان داشت: در اعتبار سالانه مرمت پل باستانی در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه مرمت جان پناه پل درحال انجام است و کار مرمت با تامین اعتبار ادامه می یابد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری گفت: مرمت پل باستانی بصورت کارشناسی و توسط کارشناسان استانی و شهرستانی انجام می شود.

شایان ذکر است؛ در 3 ماهه نخست امسال با هماهنگی اداره اماکن نیروی انتظامی از برگزاری 20 تور گردشگری فاقد مجوزهای قانونی در شهرستان دزفول جلوگیری شد.

انتهای پیام/گ

جلوگیری از فعالیت تورهای گردشگری غیرمجاز در دزفول

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.