سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت؛

جشن‌های ویژه هفته وحدت در بقاع متبرکه فارس

به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت بقاع متبرکه استان فارس میزبان برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس اظهار کرد: در شب و روز هفدهم ربیع الاول مراسم جشن میلاد در بیش از ۱۰ بقعه متبرکه شهر شیراز برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: سه شنبه ۱۴ آذر بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) این مراسم جشن با سخنرانی  و مداحی رابرگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه ایستگاه صلواتی در محل این حرم مطهر برپا می‌شود، گفت: در بقعه متبرکه سید نظام الدین محمود (ع) شاهداعی الله این مراسم با مداحی و مولودی خوانی حاج نجف روستا و سخنرانی حجت الاسلام میر برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: مراسم جشن و سرور در حرم مطهر سید تاج الدین غریب (ع) با نوای سید مصطفی زارع و جعفر دهقان و سخنرانی حجت الاسلام سجادی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: در حرم مطهر سید تاج الدین غریب (ع) این مراسم ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار و در آئینی از قرآن آموزان تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم در محل قدمگاه حضرت ابالفضل العباس (ع) برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مراسم حجت الاسلام تجرد سخن خواهد کرد و با حضور مداحان اهل بیت بوشهری و حیدری نوای مولودی خوانی و مدیحه سرایی در محل این آستان مقدس طنین انداز می‌شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس در ادامه عنوان کرد: در محل آستان مقدس امام زادگان سید صادق (ع) مهدی آباد این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام محمدعلی دستغیب و مولودی خوانی سلیمی و صفایی و در امام زاده سید شمس الدین میرآخر (ع) این مراسم با مولودی خوانی معلمی و سخن حجت الاسلام حسنی برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم جشن و سرور در محل امام زادگان سیدمحمد (ع) دهپیاله و سید محمد (ع) پودنک با حضور مداحان اهل بیت و سخنرانی حجت الاسلام محمدباقر روحانی و حجت الاسلام احمد زارع برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

مراسم ویژه هفته وحدت در بقاع متبرکه فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.