سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دهه فجر امسال؛

بهره برداری از بزرگترین مجتمع فرهنگی گردشگری و تجاری در شیراز

مرحله نخست بزرگترین مجتمع فرهنگی گردشگری تفریحی و تجاری شیراز در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معین مدیر عامل شرکت عمران و توسعه فارس اظهار کرد: بزرگترین مجتمع فرهنگی گردشگری و تجاری شیراز با هدف احیا بافت فرسوده شیراز و حل معضلات این بافت در زمینی بیش از ۳۳ هزار متر مربع ساخته شده که حدود ۲۱ هزار متر مربع آن واحد‌های مسکونی قدیمی است.

وی ادامه داد: ساخت این مجموعه از سال ۹۱ آغاز و برای ساخت و بهره برداری آن در مرحله نخست ۱۲۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگی گردشگری و تجاری شیراز در مجاورت بنا‌های تاریخی همچون بازار وکیل و مدرسه علمیه خان شیراز قرار دارد، گفت: سعی کردیم در ساخت این مجموعه از معماری ایرانی اسلامی استفاده کنیم تا با بنا‌های تاریخی تضادی نداشته باشد .

مدیرعامل شرکت عمران و توسعه فارس بیان کرد: این مجتمع دارای واحد‌های تجاری اقامتی تفریحی گردشگری پارکینک و رستوران‌های مختلف است که با به روزترین مصالح و معماری بنا شده و در مقابل هشت ریشتر زلزله مقاوم است.

معین تصریح کرد: همزمان با اجرای این طرح سه خانه تاریخی هم احیا می شود تا فضای گردشگری در منطقه تاریخی رونق دو چندان بگیرد .

وی اضافه کرد: این مجموعه هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است مرحله نخست آن دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ن

افتتاح مجتمع فرهنگی گردشگری تفریحی و تجاری در شیراز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.