سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرزایی نیکو در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

استمهال 6 ماهه برای تطبیق احزاب با قانون جدید/ سرمست دبیر کمیسیون ماده ده احزاب شد

عضو کمیسیون ماده ده احزاب از انتخاب سرمست در جایگاه دبیر کمیسیون متبوعش خبر داد.

قاسم میرزایی نیکو عضو کمیسیون ماده ده احزاب در گفت‌وگو با در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوعش، اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون ماده ده احزاب سرمست مدیر کل جدید سیاسی وزارت کشور در جایگاه دبیر کمیسیون انتخاب شد.

وی دستور کار دیگر این جلسه را بررسی 4 پرونده تاسیس، بررسی صدور مجوز فعالیت و گزارش مجمع عمومی احزاب بیان کرد و افزود: آذر امسال آخرین مهلت برای تطبیق اساسنامه احزاب با قانون جدید فعالیت احزاب در نظر گرفته شده بود و برخی احزاب موفق به برگزاری کنگره و اصلاح اساسنامه خود نشده بودند، بنابراین موضوع استمهال در این مهلت زمانی در جلسه امروز بررسی شد.

عضو کمیسیون ماده ده احزاب اضافه کرد: بر این اساس کمیسیون ماده ۱۰ احزاب با استمهال ۶ ماهه موافقت کرد و احزاب همچنان تا ۶ ماه دیگر برای اصلاح اساسنامه و تطبیق آن با قانون جدید مهلت دارند.

میرزایی نیکو درباره اینکه چرا روند صدور مجوز فعالیت برخی احزاب طولانی شده است، خاطرنشان کرد: به دلیل تغییرات وزارت کشور و همچنین انتخاب استانداران، نتوانستیم جلسات کمیسیون ماده ده را مرتب برگزار کنیم و صدور پرونده ها به تاخیر افتاد. امیدواریم با تدبیری که برای برگزاری منظم جلسات اتخاذ کرده ایم بتوانیم در اسرع وقت پرونده ها را بررسی کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.