سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان :

۴ میلیون و ۹۱ هزار تن کالا در لرستان جابه جا شده است

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از جابه‌جایی ۴ میلیون و ۹۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل بار این استان در هشت ماهه ابتدایی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   مصطفی ملکی صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در ۸ ماهه ابتدایی امسال بالغ‌بر ۴ میلیون و ۹۱ هزار و ۵۷۹ تن انواع کالا توسط ناوگان حمل بار استان لرستان جابه‌جا شده است.

وی در ادامه گفت: این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل سه میلیون و ۴۱۵ هزار و ۴۱۴ تن کالا توسط ناوگان استان جابه‌جا شده و آمار‌ها نشان از رشدی معادل ۲۰ درصدی این حوزه است.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان افزود: تعداد بارنامه‌های صادر شده استان نیز در مدت هشت‌ماهه امسال با ۱۶ درصد افزایش به ۳۱۶ هزار و ۹۹۷ فقره در امسال رسیده است.

ملکی صادقی گفت: متأسفانه با وجود افزایش میزان بار در سال جاری، شاهد کاهش ۱۱ درصدی تعداد رانندگان شاغل در این بخش هستیم که یکی از دلایل عمده این کاهش اشتغال، فرسودگی ناوگان است که نسبت به سال قبل هیچ‌گونه تغییری از نظر متوسط عمر ناوگان نداشته‌ایم.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه عمر متوسط ناوگان حمل‌ونقل کالای استان ۱۴.۹۱ سال است، افزود: متوسط عمر ناوگان حمل‌ونقل کالا استان فاصله چندانی با میانگین کشور نداشته به عبارتی فرسودگی ناوگان بار در سراسر کشور وجود دارد و فقط مختص لرستان نیست.

وی گفت: در صورت تمایل شرکت‌های حمل‌ونقل بار و رانندگان این بخش به نوسازی وسایل نقلیه خود می‌توانند از تسهیلات با نرخ سود پایین بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/د

جابه‌جایی ۴ میلیون و ۹۱ هزار تن کالا در لرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.