سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست استاندارد عسلویه خبر داد

فعالیت واحد تولیدی فوم پلی استایرن غیراستاندارد در بوشهر متوقف شد

سرپرست اداره استاندارد شهرستان عسلویه از استانداردسازی مراکز تولید و عرضه پلی استایرن در عسلویه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حامد بهرامی اظهار داشت: در راستای استانداردسازی مصالح ساختمانی، طرح استانداردسازی مراکز تولید و عرضه پلی استایرن در عسلویه آغاز و در این راستا یک واحد تولیدی پلمب شد.

وی اظهار داشت: یک واحد تولید کننده پلی استایرن در عسلویه به دلیل عدم مجوز پروانه بهره برداری استاندارد، طی بازرسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان استاندارد، این واحد تولیدی شناسایی و پلمب شد.

بهرامی افزود: در فاز دوم اجرای این طرح، واحدهای عرضه پلی استایرن مورد بازرسی قرار خواهند گرفت و در صورت مشاهده محصولات پلی استایرن غیراستاندارد در این واحدها، با آنها برخورد خواهد شد.

سرپرست استاندارد عسلویه با اشاره بر لزوم توجه به استاندارد در محصولات ساختمانی اظهار داشت: استفاده از مصالح ساختمانی غیراستاندارد، مسائل و خسارات جبران ناپذیری را برجای می گذارد از این رو توجه به کیفیت و استاندارد محصولات ساختمانی امری اجتناب ناپذیر است.

پلی استایرن (PS) یک پلاستیک تقریبا ارزان و سخت است و به دلیل ویژگی‌های خاص خود و کم بودن هزینه ساخت آن در دنیای پیشرفته امروز کاربرد زیادی یافته است که در صنعت ساختمان‌سازی بیشترین استفاده را دارد

انتهای پیام/پ

استانداردسازی مراکز تولید پلی استایرن در عسلویه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.