سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ موسوی پور خبر داد

بازداشت سارق خودرو، هنگام سرقت

رئیس کلانتری 158 کیانشهر، با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای لوازم داخلی خودرو در محدوده خیابان شهرزاد، گفت: این سارق هنگام سرقت دستگیر و در بازجویی ها به چهار فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ سید امین موسوی پور رئیس کلانتری 158 کیانشهر اظهار کرد: در پی سرقت های لوازم و محتویات خودرو توسط یک سارق و شکایت شهروندان، تیم های عملیاتی این کلانتری برای شناسایی سارق وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از بررسی سوابق و مشاهدات عینی شاکیان و شاهدان، مشخصات سارق به دست آمد و نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهم صادر و ماموران به محل سکونت وی واقع در بلوار شهرزاد اعزام شدند.

سرهنگ موسوی پور، افزود: با ترفند های پلیسی متهم بازداشت شده و در بازرسی از محل نیز چندین قطعه لوازم مسروقه خودرو و محتویات داخلی آن از جمله، عینک آفتابی، جعبه ابزار، جک و آچار خودور، ضبط، باند، کابل باتری و تعدادی لوازم شخصی کشف و ضبط شد.

وی اعلام کرد: متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده مذکور اعتراف و همچنین به چهار فقره سرقت لوازم داخلی خودرو طی روزهای گذشته اقرار کرد و اذعان داشت که اموال مسروقه را به مالخران اموال مسروقه می فروخته است.

گفتنی است، با تلاش ماموران این کلانتری تعدادی از مالباختگان پرونده مذکور شناسایی و به کلانتری دعوت شده اند تا ضمن حضور در کلانتری اموال مسروقه خود را بازپس بگیرند.

انتهای پیام/

شناسایی و دستگیری سارق لوازم خودرو در کیانشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.