سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق علاقمند به رایانه، دقایقی پس از سرقت دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس، ضمن اعلام خبر دستگیری یک سارق حرفه ای اماکن خصوصی در محدوده تهرانپارس، گفت: از این سارق هنگام دستگیری سه دستگاه لپ تاپ و تجهیزات جانبی آن کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ ضرغام امیری رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس اظهار کرد: چندی پیش تعدادی از شهروندان و ساکنان محدوده تهرانپارس ضمن مراجعه به این کلانتری از سرقت های انجام شده از اماکن خصوصی خود و سرقت تعدادی اموالشان، شکایت کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیم های عملیاتی با بررسی های انجام شده در این خصوص موفق شدند مشخصات ظاهری سارق را که پس از ورود غیر قانونی به اماکن و منازل شهروندان اقدام به سرقت می کرد، به دست آورند.

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس، تصریح کرد: از آنجا که این سارق هر بار پس از ورود به منازل و اماکن خصوصی اقدام به سرقت لپ تاپ و سیستم های رایانه ای و تجهیزات آن می کرد، دایره تحقیقات در این زمینه محدودتر شد و در نهایت شب گذشته ماموران یکی از گشت های انتظامی موفق شدند این سارق را در حالی که تعدادی لپ تاپ و تجهیزات جانبی کامپیوتری را حمل می کرد، شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ امیری، اظهار داشت: این متهم که دقایقی پس از سرقت از یک خانه دستگیر شده بود به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل و اماکن خصوصی این محدوده اعتراف و پس از تکمیل پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

گفتنی است، اموال مکشوفه از مخفیگاه این متهم نیز تعدادی لپ تاپ، رایانه خانگی، هارد اکسترنال و تجهیزات جانبی رایانه کشف شد که پس از شناسایی به مالکانشان بازپس داده شد.

انتهای پیام/

سارق لپ تاپ در خیابان تهران پارس دستگیر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.