سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرادی:امیدوارم در 2 دسته باقیمانده به نتایج خوبی برسیم/ تلاش رستمی با وجود مصدومیت ستودنی بود

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: امیدوارم چهار ملی پوش دیگرمان بتوانندنتیجه لازم را کسب کنند و موفق به کسب مدال در رقابت ها شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران علی مرادی درمورد عملکرد ورزشکاران کشورمان در شب گذشته اظهار  کرد:با توجه به حضور 4 وزنه بردار در روز نخست توانستیم امتیازات خوبی را جمع کنیم.البته جدا از این مسئله کیانوش رستمی آسیب دیدگی کهنه ای را همراه خودش داشت و متاسفانه در حین تمرینات دوباره از ناحیه زانوی چپ مصدومیتش بیشتر شد. اما با این وجود خیلی تلاش کرد تا نتیجه خوبی را کسب کند.میری هم در حد توانش وزنه هایی را که می توانست زد.

او درباره سهراب مرادی و ایوب موسوی در دسته 94 کیلوگرم گفت: با توجه به رقابت فشرده ای که ورزشکاران پشت سر گذاشتند خوشبختانه 3مدال طلا و 2برنز بدست آوردیم.همچنین ایوب موسوی هم که برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرده بود و در عین حال از‌ آینده درخشانی هم برخوردار است،توانست 2مدال برنز کسب کند.این موفقیت به طور حتم باعث می شود تا روحیه اعضای تیم بهتر شود.

مرادی در ادامه گفت:در روزهای‌آینده هم دسته های 105 و 105+کیلوگرم را در پیش داریم که امیدوارم چهار وزنه بردار باقی مانده مان هم بتوانند در این 2دسته با موفقیت هر چه بالاتر شرکت کنند و در نهایت امر هم بتوانند دل مردم کشورمان را شاد کنند.

رئیس فدراسیون درمورد رکورد شکنی سهراب مرادی هم اظهار کرد:یکی از برنامه های اصلی ما بعد از مسجل شدن کسب نشان طلا توسط مرادی شکستن رکورد جهان بود که به لطف خداوند و همتی که مرادی از خودش نشان داد این هدف تحقق یافت.من بسیار خوشحالم و این موفقیت بزرگ را به تمام مردم کشورم تبریک می گویم.حتی پیام هایی در بیرون سالن یا داخل سالن برای وزنه برداران ارسال می شد و نشان می داد آنها از نتایج بدست آمده بسیار خوشنود هستند.

او در پایان در پاسخ به این سوال که سهراب با وجود داشتن یک حرکت دیگر در 2 ضرب شانس بهبود رکوردهایش را نیز داشت پاسخ داد:بالاخره سال آینده رویدادهای مهم دیگری را در پیش رو داریم از جمله بازی های آسیایی که از همین حالا و بعد از کمی استراحت باید برنامه هایمان را برای حضور هر چه بهتر در این مسابقات انجام دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات مرادی درباره نتایج درخشان وزنه برداران در مسابقات جهانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.