سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشجوی مطالبه گر فرصتی ارزنده برای توسعه کشور

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه دانشجو باید مطالبه گر و نقد کننده باشد گفت: مسئولان نیز ازنقادی سازنده دانشجویان به عنوان فرصت های ارزنده توسعه کشور استقبال کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حسین کلانتری روز دوشنبه در آیین گرامی داشت روز دانشجو اعلام کرد: فعالیت اجتماعی سیاسیهمراه با رعایت اخلاق، تعهد و مسئولیت پذیری ارزنده و مقدس است ولی چنانچه توام با بد اخلاقی، دروغ، توجیه و غیره باشد سیاسی کاری و ناپسند محسوب می شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید نقادی را با ارائه پیشنهاد سازنده همراه کنند افزود: دانشجویان باید آرمان گرا، حق طلب، آزادی خواه و دنبال عزت باشند و با شعور و بصیرت و با آگاهی در مسیر علم و توسعه فردی اجتماعی گام بر می دارد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام اظهار کرد: اگر امروز دانشجو مورد حمایت دولت قرار می گیرد به این دلیل است که دولت بخوبی به جایگاه آنها پی برده، قشری که بزرگترین، تاریخی ترین و مظلومانه ترین صحنه های دفاع مقدس را خلق و امروز به عنوان مدافع حرم آفرینشگر جلوه های دیگری از زیبایی و شکوه است.

کلانتری اضافه کرد: امروز کشور در عرصه اقتصاد مقاومتی مهمترین و کلیدی ترین برنامه هایش را که بر آن تکیه کرده حضور نسل جوان بویژه دانشجویان است و دولت به امید حضور و مشارکت دانشجویان به ملت و رهبری قول پیشرفت را داده است.

وی حضور نسل جوان، آگاه و پرشور و متعهد را بزرگترین فرصت برای توسعه کشور دانست و گفت: افرادی که به دانشجو و جوانان را به عنوان تهدید نگاه می کنند غافل و راهشان از دولت و رهبری متفاوت و جدا است چرا که تمام بزرگان دانشجویان را فرصت طلایی و ظرفیت اصلی پیشرفت کشور می دانند.

انتهای پیام/اس

دانشجوی نقاد فرصتی برای توسعه کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۳ تير ۱۳۹۷
مسکن خودرو سکه ارز باید ارزون شوند