سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترس دشمنان از وحدت بین مسلمانان

به مناسبت هفته گرامیداشت وحدت مراسم یادواره شهدای روستای بصیرآباد با حضور فرماندار گمیشان، نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان، ائمه جمعه و جماعات، اعضای شورای تامین، مسئولین، خانواده های معظم شهدا و عموم مردم برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ امیرشیر توماج فرماندار گمیشان در این مراسم با تبریک ماه ربیع الاول گفت: پیامبر گرامی اسلام پیام آور صلح، دوستی، مودت و مهربانی است.

وی افزود: شخصیت حضرت محمد الگویی کامل برای رسیدن به عزت و افتخار است و درواقع بعثت آن اعظم نیز مهم‌ترین رویداد تاریخ انسانیت است.

توماج در ادامه، هفته وحدت را یادگار ارزشمند امام خمینی بیان داشت و گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران با درایت و تدبیر هوشمندانه خود وحدت بین مسلمانان را بیشتر و قوی‌تر کرد.

فرماندار گمیشان افزود: بزرگترین ترس دشمنان از وحدت بین مسلمانان است و از صدر اسلام تاکنون با نقشه‌های متفاوتی در صدد ضربه وارد کردن بر وحدت مسلمانان و تفرقه انگیزی هستند.

نماینده عالی دولت در گمیشان ادامه داد: حضور شهدای اهل سنت و تشیع در جبهه‌های حق علیه باطل نشان دهنده پیوند مستحکم و وحدت قوی بین مسلمانان است.

وی با اشاره به جایگاه شهدا در دین مبین اسلام گفت: در قرآن کریم به صراحت بیان شده است که شهدا رزق خود را از خدای تبارک و تعالی می‌گیرند.

فرماندار گمیشان در پایان شهید را واژه مقدس و الهی دانست و گفت: همه ما باید در مسیر شهدا حرکت کنیم تا مایه خشنودی آن‌ها و عزت کشور باشیم.

روستای بصیرآباد بخش گلدشت شهرستان دارای ۴ شهید دوران دفاع مقدس و ۲ شهید منا است.

انتهای پیام/م
 

دشمنان از وحدت بین مسلمانان هراس دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.