سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد بیش از ۲۵۰۰ فرصت شغلی دائم توسط قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه

معاون قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه گفت: کارگاه‌های تولیدی پر تعدادی به همت معاونت اقتصادی و محرومیت‌زدایی قرارگاه در سیستان و بلوچستان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معاون قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه گفت: کارگاه‌های تولیدی پر تعدادی به همت معاونت اقتصادی و محرومیت‌زدایی قرارگاه در سیستان و بلوچستان ایجاد شده که بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شغل و فرصت شغلی دائم و فصلی در استان ایجاد کرده است.

سرهنگ شهرام اسکندری گفت: قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در راستای افزایش امنیت پایدار در جنوب شرق کشور اقدامات خود را در بخش‌های مختلف شامل توسعه‌های اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و شاخص‌های بهداشتی و امنیتی در این خطه از کشور در دستور کار قرار داده است.

معاون اقتصادی و محرومیت‌زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان جوانترین استان کشور محسوب می‌شود که دارای نرخ بیکاری بالایی است، گفت: در همین راستا قرارگاه قدس پروژه‌هایی را در زمینه محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی در دستور کار دارد و در ۲ سال و نیم گذشته ۱۴ هزار و ۸۰ پروژه در حوزه‌های مختلف عمران روستایی، اشتغال، آموزش و بهداشت مصوب شده و به مرحله اجرا رسیده که بخش عمده آن یعنی بیش از ۶۰ درصد تکمیل شده و مابقی در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: کارگاه‌های تولیدی پر تعدادی در پی کار کارشناسانه دقیق به همت معاونت اقتصادی و محرومیت‌زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در سیستان و بلوچستان ایجاد شده که نخستین مشتری تولیدات این کارگاه‌ها سپاه است و کالا‌های تولید شده شامل دفتر، کیف، پوشاک، گوشت قرمز و بلدرچین که در مناطق محروم توزیع می‌شود از طریق این کارگاه‌ها تامین می‌شود.

اسکندری ادامه داد: در پی راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شغل و فرصت شغلی در سیستان و بلوچستان ایجاد شده که بخشی موقت و فصلی و بخشی در حدود ۲ هزار و ۵۰۰ شغل دائم است.

انتهای پیام/گ

ایجاد فرصت شغلی توسط قرارگاه قدس سپاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.