سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح چهارمین جشنواره "تئاتر منطقه‌ای معلولین کویر" در بیرجند

چهارمین جشنواره "تئاتر منطقه‌ای معلولین کویر" در بیرجند افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ صبح امروز چهارمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولین کویر بیرجند با حضور هنرمندان معلول تئاتر استان‌های خراسان جنوبی، رضوی، یزد و کرمان و مسئولان در محل سالن آمفی تئاتر علامه فرزان بیرجند افتتاح شد.

رضازاده،دبیر اجرایی چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان شرق کشور  در مراسم افتتاح گفت: آثار در چهار بخش نمایش صحنه ای، تئاتر خیابانی، عروسکی و نمایشنامه نویسی انتخاب شدند که در سالنهای علامه فرزان، گلبانگ الغدیر و انجمن نمایش بیرجند به روی صحنه نمایش می روند.

وی گفت:این جشنواره با حضور داوران مرحله نهایی آقایان امیر دژاکام، آرش دادگر و افسانه بایگان تا 17 آذر به مدت چهار روز صبح و عصر برگزار می شود.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان شرق کشور هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی توانمندی های معلولان به جامعه عنوان کرد و افزود: در این جشنواره هر گروه نمایشی دو سوم اعضای خود را از بین معلولان انتخاب کرده است.

در حاشیه این جشنواره، نمایشگاهی از محصولات و توانمندی های معلولان خراسان جنوبی در محل سالن علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر پا شده است.
انتهای پیام/ب


آغاز جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان شرق کشور در بیرجند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.