سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بحران جدی آب در استان ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام گفت: بحران آب در استان ایلام جدی است بنابراین شهروندان باید فرهنگ و مدیریت مصرف آب را رعایت کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛داراب بیرانوندبا بیان اینکه بحران آب در استان ایلام جدی است، اعلام کرد: با ادامه وضعیت کنونی و افزایش مصرف آب، در صورت بی توجهی به الگوی مصرف، استان ایلام دچار تنش آبی می‌شود بنابراین همکاری‌ و تعامل بیشتر جهت کاهش مصرف آب و مدیریت مصرف بهینه و ترویج این فرهنگ در میان شهروندان ضروری است.

وی با بیان اینکه مشترکین توجه ویژه‌ای به پیام‌ها و اخطارهایی که روی قبوض الصاق می‌شود داشته باشند افزود: بعضاً مشترکینی هستند که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند بنابراین اخطاریه‌هایی همراه با قبوض آب‌بها برای آن‌ها ارسال می‌شود. این دسته از مشترکین باید به اخطار‌ها و پیام‌هایی که برای آن‌ها ارسال می‌شود توجه کافی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام به فعالیت های گروه مروجین در سطح شهر اشاره کرد و گفت: گروه مروجین مصرف بهینه آب با تردد در سطح شهر الگوهای رفتاری صحیح مصرف بهینه آب را به مردم یادآوری می‌کنند تا اقشار گوناگون مصرف صحیح آب را بیاموزند و این درحالی است که پیمایش باغات، استخر‌ها، کارواش، مراکز درمانی، مراکز آموزشی، مراکز تفریحی مانند سالهای گذشته به قوت ادامه دارد.

انتهای پیام/اس

بحران آب در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.