سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خون شهدای مدافع حرم مطمئناً پایمال نخواهد شد

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اصفهان گفت:خون شهدای مدافع حرم مطمئناً پایمال نخواهد شد و جریان جدیدی در سیره انقلاب اسلامی به وجود خواهد آورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی براتی  اظهار داشت: شکست داعش این نوید را به ما داد که جبهه حق و انقلاب همیشه پیروز بوده و این پیروزی امید زیادی به مظلومان جهان داد؛ با رشادت‌هایی که سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم در سوریه به خرج دادند جبهه باطل متوجه شد که توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد.

وی افزود: به کشورهای مستکبر و جبهه باطل تذکر و هشدار می‌دهیم که اگر دست از پا خطا کنند مطمئناً ضربه سنگین و مهلکی حتی سخت‌تر از ضربه‌ای که به داعش در سوریه زده شد به آن‌ها خواهیم زد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اصفهان با اشاره به این‌که در سوریه کشورهای مختلف با ایران هم پیمان شدند و توانستند داعش را شکست دهند، مطرح کرد: مطمئناً شکست‌های بزرگتری برای جبهه باطل به خصوص آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در پیش است و پیروزی بعدی نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کشورهایی که در جبهه مقاومت و در سوریه پیروز شدند حتماً باید هوشیار باشند، چرا که دشمن ما بیکار ننشسته است و حتماً در حال برنامه‌ریزی جنگ شهری در سایر کشورهای مظلوم در سطح جهان است؛ کشورهای جبهه مقاومت باید هوشیار باشند و با اتحاد و برادری شیعه و سنی در مقابل دشمنان بایستند، چرا که با ایستادن و مقاومت در برابر جبهه باطل پیروزی‌های بزرگتری در جبهه حق به دست خواهد آمد.

براتی تصریح کرد: این کشورها باید به توان داخلی و نیروهای انقلابی کشورهایشان تکیه بزنند و برای جوانان ارزش بیشتری قائل باشند، چرا که این جوانان هستند که پیشتاز در عرصه مبارزه با ظلم و استکبار هستند و این را در سوریه و عراق هم دیدیم.

وی تأکید کرد: خون شهدای مدافع حرم مطمئناً پایمال نخواهد شد و جریان جدیدی در سیره انقلاب اسلامی به وجود خواهد آورد؛ حتماً باید مسؤولان ما نسبت به این قضیه حساس بوده و مراقبت کنند که خون شهدای مدافع حرم پایمال نشود. 

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اصفهان با تأکید بر این‌که این خون‌ها مطمئناً بقای انقلاب را به دنبال دارد، ابراز کرد: با توجه به روحیه‌ای که در جوانان انقلابی در کشور می‌بینیم، با اتکا به این جوانان می‌توانیم تمام مشکلات کشور را رفع کرده و به قله‌های پیروزی دست پیدا کنیم که شرط آن هم اتکا به داخل و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

وی در پایان تأکید کرد: بسیج دانشجویی در عرصه مبارزه با ظلم و به خصوص در دانشگاه‌ها پیشتاز بوده است؛ به تمام مسؤولان دولتی هم تذکر می‌دهیم که حتماً نسبت به مسائل نظام، معیشت مردم و آینده این نظام حساس باشند و با کارهایی که انجام می‌دهند مردم را نسبت به نظام دلسرد نکنند؛ امید داریم یک لشگر از جوانان انقلابی در آینده راهی را که انقلاب شروع کرده به نحو احسن به قله خودش می‌رسانند.

 

انتهای پیام/م

 

خون شهدای مدافع حرم بقای انقلاب را به دنبال دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.