سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیهوش کردن مالکان و سرقت خودرو آن‌ها/سارقان حرفه‌ای که طعمه هایشان مالکان خودرو در فضای مجازی انتخاب می‌کردند

سرپرست پلیس آگاهی فارس گفت: سارقانی که اقدام به بیهوش کردن مالکان و سرقت خودرو آن‌ها می‌کردند، دستگیر شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محسن سروقد سرپرست پلیس آگاهی فارس گفت: در پی ارجاع دو فقره پرونده با موضوع مشابه مبنی بر اینکه مالکان، آگهی مربوط به فروش خودرو را در سایت دیوار ثبت و افرادی ناشناس به عنوان خریدار با شماره‌های آنان تماس و پس از توافق به یکی از محله‌های شیراز می‌رفتند.

وی افزود: سارقان با دعوت و خوراندن نوشیدنی مسموم به مالکان آن‌ها را بیهوش و خودرو آن‌ها را سرقت می‌کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان گرفت که با بازبینی تصاویر بدست آمده و چهره نگاری، ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر و مقداری دارو‌های خواب آور نیز از آن‌ها کشف شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه سارقان به عنف خودرو، در بازجویی فنی و تخصصی به سرقت خودرو از طریق بیهوش کردن مالکان اقرار کردند، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک دستگاه پژو ۴۰۵ مسروقه کشف شد.

سرهنگ سروقد به شهروندان هشدار داد: مالکان خودرو‌ها که قصد فروش وسایل نقلیه خود دارند به وعده‌های دروغین سارقان و افراد کلاهبردار در سایت‌های مختلف توجه نکنند و هرگونه موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارقانی که اقدام به بیهوش کردن مالکان و سرقت خودرو آن‌ها می‌کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.