سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان زرند؛

اقتصاد مقاومتی قوی ،ضامن عزت و امنیت کشور است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت:همه مسئولان بایستی در حمایت از سرمایه گذاران و رفع موانع تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی در راستای تامین امنیت سرمایه گذاری،تعامل و هماهنگی داشته باشند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛سید مهدی قویدل در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی شهرستان زرند، با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی بدون اتحاد و انسجام ملی امکان پذیر نیست،گفت:کشور برای داشتن عزت و امنیت نیازمند یک اقتصادی قوی و مستحکم است

وی نرخ بالای بیکاری در شهرستان و آسیب های اجتماعی ناشی از آن را نتیجه عدم خودباوری، عدم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، عدم اجرای دقیق سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، نبود نظارت دقیق در اجرای طرح ها از سوی مسئولین دانست.

این مقام قضائی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب همواره هدف آماج و تهاجمات استکبار جهانی بوده و با جنگ سخت،نرم، ترور، تحریم های اقتصادی و تهاجمات فرهنگی در صدد براندازی نظام بوده است.

وی اظهار داشت: موضع گیری مقتدرانه و مدبرانه، حفظ وحدت ملی، پرهیز از شکاف در جامعه و حرکت جهادی در عرصه معیشت مردم با استفاده از توان داخلی، ترمیم نواقص و معایب از وظایف عموم مردم بشمار می آیند.

قویدل میانه روی، برنامه ریزی و صرفه جویی در وقت، اولویت بندی، اصلاح الگوی مصرف را از مهم ترین ارکان اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد: بیکاری و تعطیلی بنگاه های تولیدی از آفت های کشور است که منجر به یاس وناامیدی در جامعه می شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سال 92 که فرمودند:" بله، تحریم ها اثر گذاشت لکن نه اثری که دشمن می خواست این یک اشکال اساسی در خود ماهیت اقتصاد ما است که وابسته به نفت هستیم و باید اقتصاد خود را از نفت جدا کرده و با برنامه ریزی و تمرکز بر توان داخلی، تولید ملی را افزایش دهیم.

 انتهای پیام/ح

اقتصاد مقاومتی قوی ضامن عزت کشور خواهد بود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.