سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل هواشناسی بوشهر:

توده هوای سرد وارد استان بوشهر می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از استقرار توده هوای سرد در سطح استان خبر داد و گفت: وزش باد و رعد و برق و در برخی نقاط ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نادر شفیع‌خدایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، در روز‌های پایانی هفته جاری شاهد نفوذ و عبور امواج ناپایدار از جو استان و سپس استقرار توده هوای سرد خواهیم بود.

در برخی ساعات، در فاصله زمانی ظهر روز پنج‌شنبه تا ظهر روز جمعه در برخی نقاط، عمدتاً نیمه شمالی استان و مناطق مرتفع، رگبار‌های پراکنده باران به همراه وزش باد و رعد و برق و در برخی نقاط ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. روز پنج‌شنبه به سبب وزش باد شدید جنوبی، قسمت‌های شمالی خلیج فارس شامل سواحل شمالی و مرکزی استان و روز‌های جمعه تا یکشنبه هفته آینده به سبب وزش باد بسیار شدید شمال غربی سراسر خلیج فارس مواج و طوفانی خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی این مدت ایجاد گرد و خاک و کاهش دید نیز پیش بینی می‌شود. با استقرار توده هوای سرد از پنج شنبه شب و طی روز‌های جمعه تا دوشنبه آینده دمای هوا به طور محسوس و قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد. پیش‌بینی می‌شود دمای هوا طی این مدت شش تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش یابد و براین اساس نسبت به ایجاد تنش دمایی و پدیده سرمازدگی در محصولات کشاورزی هشدار داده می‌شود.

انتهای پیام /پ

کاهش ۱۲ درجه‌ای دما در استان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.